My Guests

Sunday, March 28, 2010

beGumbiraa D Tasik Pu3

sori COz dah lama sgt xupdate blog..bkn lupa..tp tol2 bz...

tp ari ni rasa senang ckit..so nk story mory la ckit sal citer2 lepas..
wlpn dah lepas ttp nk share ngn korang...bc je la ek.. :P

25hb lepas kitaorang satu umah plan nak g tasik pu3..tp sebelum tu kitorng g sekolah imtiaz..
actually ktorng ada event kat skolah tu 27hb..so ktorng g tgk persekitaran skolah tu...
tu skolah agama n skolah yg power gak la..tp ktorng mmg terkejut coz skolah tu cam skolah pondok tau..bangunan lama...tp yg tu aku xnak komen byk la..
hanya diorang je yg tau kenapa diorang xnak bina bangunan2 tinggi cam skolah lain...ok stop...next story --->

Then aku,kay,een n budak2 junior gerak g tasik pu3 yg terletak kat bukit besi...
2 kali sesat gara2 kay yang terlupa jalan...hahaha...tp last skali jpa gak..
first time spai tu mmg aku terkedu...tempatnya mmg cantik....
dan yang xtahan, kat sana ada tempat mandi..
eee...time tu mmg geram ngn kat kay...nape la dia xgtau awal2..klu x confirm aku bwk bikini..tp ada ke masalahnye?hahaha...

pas2 tiba2 lak ternampak kayak n pedal boat..ktorang pun xcited la nak naik...
bayaran seperti berikut:
1. pedal boat: rm4.50
2.kayak:rm3
budak junior r yg xcited..diorang awal2 lg dah book pedal boat tu...aku n kay lak terpaksa berkayak coz pedal boat tu ada 5 je..huhu..kayak pun kayak la...
tp setengah jam je main...huhu,..blh la tu...






hbs je main, lepak2 jap then g antar brg umah kema (brg2 arabic nite)..then g expo...
cari2..tudung..tp aku xbeli pun..huhu...last skali g mkn n balik tidoooo..

Zzzzzzzz

0 KomeN tuK CerRaseRrA:

Post a Comment