My Guests

Tuesday, March 2, 2010

kem IT

waa..dah lama xberblog ni..sori2..too bz
Actually banyak sgt citer2 menarik sepanjang aku xberblog ni..
Tp citer yg plg latestnye adalah sal Kem It...

Kem ni adalah anjuran BiZZcom..dah telah diadakan pada 27hb februari 2010..
Kem ni dirasmikan oleh TPHEP..PM Rahim..(nasib baik dia sudi datang)
Actually tuk perasmian kami jemput TY,Pengarah Kampus, tp disebabkan dia ada hal lain..so dia telah delegate tuk PM Rahim..alhamdulillah..perasmian tu berjalan lancar.. :)

Ketibaan pelajar2 SMKPP

Antara VIP(Cik Azila,PM Rahim, Pengetua SMKPP)

Selepas perasmian, semua pelajar padang pulut dibawa ke makmal 14B1 & 14B3 tuk bengkel multimedia(Swishmax)..Bengkel Multimedia ni telah diketuai oleh Kay & wan Akhmal..yang lain bertindak sbg fasilitator..
Honestly aku gtau,mmg penat sgt2 mengajar budak2 tu coz diorang xde basic..tp xpe..tu xjd halangan tuk ktorng..mmg tu la objektif program ni..nk ajar budak2 SMKPP ttg multimedia..tuk sesi pagi ni prgram berjalan selama 3 jam lebih..

Untuk sesi kedua lak iaitu sebelah petang adalah sesi pertandingan..Pelajar2 telah dibahagikan kepada 9 group yang mane setiap group ada 4 orang (klu nak tau jumlah pelajar ni..korang darab sendiri la ye..hehe :P)
Antara Fasi2 yang mengajar diorang

Seterusnye pelajar2 dikehendaki membuat montage yang ringkas dan bertemakan 1Malaysia. Pelajar2 ni diberi masa selama 3jam sambil di bantu oleh fasilitator..Tujuannye pertandingan ni adalah tuk memastikan pelajar2 dapat mempraktikan apa yg telah diajari pada sesi sebelah pagi..Kemudian montage2 tersebut telah dinilai oleh miss Nik & miss Lina...

Sebelum majlis penutupan, keputusan pertandingan telah diumumkan dan pemenang2 mendapat hadiah..time tu mereka semua menjerit kegembiraan..Sebelum mereka blk..ada la sesi bergambar bersama diorang...sedih la gak nk berpisah ngn diorang..huhu..
tp xpe..yg penting diorang gembira n mendapat sedikit ilmu berkaitan multimedia.. Sebelum tu ada la pelajar2 padang pulut tu gtau yg program tu ptt di wat 2 3 ari..mmg tu yg ktorng nak..
tp ada masalah ckit..so maybe mext time kt wat lg ye adik2...
Klik..Klik..Klik

that all...cam wat report lak aku ni..hehe..:)

0 KomeN tuK CerRaseRrA:

Post a Comment