My Guests

Monday, March 8, 2010

BukU or muKa bUku??

Minggu ni merupakan minggu yang paling aku xsuka..coz terlalu banyak test..

penat la nk study..otak ni cam dah xleh nk catch up je..huhu

4 test, 1 presentation, and system exercise membuatkan aku terpaksa membesarkan mata walaupun sakit kepala, pressure, and terasa serabut sangat2...huhu..

Aku ni jenis xmengadap buku 2 atau 3 jam straight... paling lama pun 1jam..then aku akan wat benda lain..mcm tengok Tv, main game, msg2 or borak2...then baru lah aku continue study...

Tp sejak kepopularan facebook ni semakin menjadi2, aku dah mcm terlekat lak ngn facebook ni...
Study xsampai setengah jam...then mengadap facebook 1jam..isk2..terok tol la..haha..
Antara bahan2 yang perlu ada bila study time..~ngeee

Apepun aku harap time exam nnti aku dapat menghalang nafsu aku tuk TIDAK membuka muka buku ni..juz buka buku...huhu..plz somebody help me..tahap kritikal ni..klu kat hospital ni confirm dah masuk ICU..>> camne tu??

Oh Muka bUka..kenapa kau hadir??..tetiba lak emo ngan Muka bUku ni...tp aku tetap syg kamu..the bestest social networking...(~_~)

0 KomeN tuK CerRaseRrA:

Post a Comment