My Guests

Thursday, April 15, 2010

ExPloraCe Osha

Windunye kat blog CerRa@seRrA?? ni...dah brape mggu xupdated..

biasa la student..bz ngan test,kuiz,asement,projek,presentation...TENSION..
tp sekarang semuanye kembali normal..juz tggl 2 asement je..stressor are removed.. :)

tp tuk entire ni aku bkn nak citer sal tu..aku nk citer sal aktiviti2 aku sepenjang bulan 3..yg xsempat aku nk updated kat blog ni..
kali ni aku nak citer sal explorace osha...

Program ni under subjek safety management (OPM 531) .
Sejarah ni berlaku pada 20 march,ari sabtu, 8am-12pm....
Aku n e-geng sbg AJK bg program ni telah diberi tugas2 seperti:
1) sediakan puzzle
2) montage perasmian
3) jaga meja pendaftaran peserta
4) jaga checkpoint
5) sediakan report
6) sediakan sijil

Tujuan program ni adalah untuk mengaplikasiakan aper yg ktorang belajar tentang safety secara teorinya..n program ni telah berjaya sepenuhnye..so hepi..
-->>walaupun tahap kepenatan berada ditahap maximum..huhu


naqie,zaidi, n matyie saje berhenti lama kat checkpoint ni-->>nak bergambar ngan urusetia..

een dengan penuh bersemangat memberi penerangan..

eh..dia xfaham ke aku ckp aper? atau aku yg salah cakap? %^&*@#$$!

Last checkpoint..presented by BM group..-->puzzle xlengkap..coz xdijumpai setelah 10 kali pusing2 mencarinye...kena SABOTAGE

peace from e-geng

group yang xpuas ati sebab kalah.. :P

The Winner-->>tp dioarang dikatakan telah mensabotage group lain..tah

Apa2 pun thanks to participants coz sudi menjayakan program ni...-->>yang xtahan siap ada permintaan untuk mengadakan program ni lagi pada masa akan datang..tp sori la..insyaAllah sem depan kitorang dah xambik subjek ni..aminnnnn

tu je la ek..pandangan keseluruhan...sebab klu nk citer satu2 mmg penat la aku nk taip n cofirm korang pun mls nak baca...heheheh..ok lah..next entire sal besday een..tunggu....
(^_^)



0 KomeN tuK CerRaseRrA:

Post a Comment