My Guests

Saturday, February 13, 2010

maLu + HepY~ cuti

waa..skrg aku leh menarik nafas lega coz skrg aku ngah bercuti..baru je spai kg smlm..

aku akan bercuti selama smggu.. smggu je?nape lak xsebulan..huhu..>>demand lak
ni cuti sempena raye cine+cuti midterm...

4 ur info, smlm aku blk kg ngan budak junior (ana)..kete..coz tiket bus xde..
nsb baik dia bg tumpang..klu x confirm aku kena naik bus lompat..>>penat tu..huhu

Tp yg malunye coz aku kena naik kete abg+mak dia..ana lak naik ngan bapa dia..
isk malu tu...time berhenti mkn lak (ikan celup tepung+abc), abg dia lak tlg byrkan..huhu
abg dia bawa kete laju giler..mau xkecut aku n dya(kwn ana)...

Tp pape pun ktorang slmt spai gak ke KB..time spai tu aku bg duit minyak kat mak ana..tp mak dia tolak lak..adoi..malunye...dah la td blnja mkn..duit minyk lak xnak ambk..huhu..papepun thanks to family ana...

Cuti ni smggu je...tp kerja berlambk..buka2 je sem nnti ada kuiz OB+arab..then ari sabtu ada program khidmat masyarakat (KEM IT MENJANA KECERMELANGAN KERJAYA)...

Tp aku nak wat xtau je la..time cuti kt bercuti la kan..?hehe >>walaupun aku bw balik note, xtau la study ke x..tp thp kemalasan kini berada di thp maksima..huhu
n cuti ni byk lak program aku ngn kwn2 aku...huhu...
xsbr nk jpa diaorang....frens...miz u all so much...muahhhh

0 KomeN tuK CerRaseRrA:

Post a Comment