My Guests

Friday, January 15, 2010

Tumix+Mini Bag

haa...ni mesti korang heran ngn title kat atas kan?

korang mesti main teka-teka ttg aper yg aku nk ckp sal tumix ni..
klu yg penah memasak..mesti tau la sal tumix ni..salah satu perasa tambahan tuk masakan.
tp klu yg xtau gak..g la kedai runcit n cari tumix.. :P

Sebenarnye ari ni aku teman kay (my roomate) g beli barang jualan kat pasaraya YOU HOO, Dungun..
kay ni plan nk wat bisnes laksa petani..laksa yg popular kat kedah..
biasa la..student..cari duit lebih..lgpun blh cari pengalaman..
sambil tggu kay beli barang2 tu..aku pun round2 la kat pasaraya tu..
tgk2 klu ada yang berkenan tuk mengisi perut aku bila diperlukan.
byk gak la aku beli..hbs la RM25.55..antara barang yg aku beli:
  • cili
  • tomato
  • maggi mini kuib ikan bilis
  • perencah tumix
  • roti
  • ajinomoto
  • asam keping
  • keropok (sundries)
  • Kara coconut
  • tuna-ayam brand salmon
tu je la yg aku beli..brg2 camtu pun dah mencecah rm25..terukkan?hmmmm..
tp yg plg bestnye coz aku dpt free gift bila beli perencah tumix..
dapat mini bag..cantik..suka sgt...
Pati Ayam Tumix+Mini Bag
tp aku nk pesan..tumix tu juz tuk perasa tambahan..jgn pkai lebih2 lak..
xelok tuk kesihatan...ajinomoto punye..takut nnti effect kat mane2 anggota badan..ssh lak klu kena masuk n kuar hospital..(",)

0 KomeN tuK CerRaseRrA:

Post a Comment