My Guests

Thursday, January 21, 2010

P.E.N.A.T

Penatnye...baru blk ni...huhuhu

Kul 8 spai kul 12 ada kls..IT Project and Organizational Behavior.
Time kls IT project ngntuk sgt2..xleh focus lgsg..xtau nape..tp yg surenye..bdk2 ni pun ngntuk..
siap ada yang tido dlm kelas..biasa la..blja teori..lecturer lak slow...so confirm la semua tido..huhu.

Hbs kls jpa Miss Lina..sal draft LI..hmmm..lps ni kena wat report la pulak..adoiii..bykknye keje..
Spai je umah June lak gtau aku kena jd wakil Kema attend meeting tuk bakal MPP kul2..
Tp tah kenapa aku salah fhm igt meeting tu kul 2.30..Actually aku mls sgt nk g meeting tu..nervous..sorang2 lak tu..
Tambahan pulak aku bz ngn biznes Celcom Broadband..Aku juz jd kaki tuk ejen celcom..
aku promote celcom broadband tuk budak2 yg berminat..bz duk masej ngn budak2 tu, spai aku lupa sal meeting..spai lah kema col kul 2..tp aku bz menjawab pelbagai pertanyaan budak2 tu lg...uikss..pening aku nk menjwab soklan dari budak2 tu..

Then kul 2.20 kema col lg tanye nape xg meeting lg coz dia mmg confirm xleh g meeting MPP coz dia masih di sekolah padang pulut (Meeting tuk projek Kem IT..kema always be a leader..)..dia gtau skali lg meeting kul 2..hah?? 2? bkn kul 2.30 ke? mmg aku terkejut..then pk punye pk..nk g ke x..last2 aku decide g je la wlpn dah lewat coz cian lak kat kema..tp aku ajak june...huhuhu..takut la nk g sorang2..dah la time tu kul 2.25 dah...cpt2 bersiap spai lupa nk mekap...muka tah aper tah time tu..

Spai je kat HEP, aku n june tercari2 lak bilik meeting..biasa la..first time..
jpa je trs ketuk pintu...tp terkejut sgt2...tau x nape?coz ramai giler calon MPP...adoi...malunye...
tp nk wat camne..selamba je la...then diorang tnye nape lambt..aku pun ngn perasaan takut trs menjwab n memberikan sbb yg munasabah..tp en.Taufiq (pegawai yg handle meeting MPP) gtau meeting dah nk hbs dah...aku ngn june mmpu tersnyum je la...senyum2 kambing...hahaha..
Then diorang smbg meeting, tp aku n june kena berdiri coz xckup kerusi..penat tol..dah la malu thp maxima time tu...huhuhu

Dlm 20 minit kemudian..tb2 lak kema dtg..bru je nk msg dia, dia dah masuk blk meeting tu...Adoi...kema meriuhkan lg suasana meeting 2..mkin la malu ktorng ni...blum pape, geng CS dah wat hal..terok..huhuhu...tp bkn saje2 wat hal...mmg ktorng bz ni..lgpun sal meeting tu ktorng tau last minit...huhuhuhu.

Hbs je meeting terus g kat skuad celcom depan pintu utama uitm tepi pantai..
Duk ctu start kul 3.30 spai kul 5 lebh...settlekan sal celcom broadband budak2 ni...Then blk umah jap..solat... :)

Kul 6.15 gerak g bandar...nk beli tiket tuk blk cuti raye cina ni...tp spai2 je kaunter tiket lak dah ttp..kay je yg sempat beli..kaunter mara liner lak dah perpindah ke kuala dungun..jauh la gak..
so ktorang g la kuala dungun tuk beli tket june..tp frust r..tket aku xleh beli..huhuhuhu..
Lepas tu g lak ke pasar mlm settle sal braodband lg n jaln2 beli popcorn kat pasar mlm tu..
Perut dah berbunyi !! Lapar....nk beli maknn kat pasar mlm tu dah jemu..so ktorng g la mkn kat gerai kegemaran kami...huhu..gerai tu simple..tp masakannye leh tahan...yummmyyyy...
Last, blk umah coz penat sgt2...tp pape pu on9 jap sblm tidoo..hehehe...
PENATNYE.... :(

0 KomeN tuK CerRaseRrA:

Post a Comment