My Guests

Wednesday, January 27, 2010

GegeNdang teLingAku BengKak

Antara ubat2 yang diberikan

Actually telinga aku ni dah sakit 2 3 ari lepas..igt xde pape la kan..
tp tah kenapa sangkaan ku meleset sama skali coz telinga aku makin sakit..
rasa bengang je..n bergema je..cam duk dlm gua..yang xtahan rasa berdenyut2...

Bila dah makin sakit, aku pun rasa xsedap ati la..aku xnak jadi tuli..huhuhu..
so aku decide g klinik..klinikRaihan pilihan aku..coz kwn aku slalu g sana..
tp tu la first time aku g klinik sepanjang duk dungun ni..maklumla..org xsuka mkn ubat..

Bila nama aku dipanggil..aku masuk la bilik doktor tu dengan perasaan yang berdebar.. "ya Allah..mintak2 la xde pape ngan telinga aku ni"..
Doktor check2 telinga aku n first2 dia ckp telinga aku ni bersih..hehehe :)
then dia ckp gegendang telinga aku bengkak..terkejut aku dengar dia ckp cam2...
then dia ckp "jgn risau..xde pape. nnti saya bg ubat..esok lusa baik la..tp make sure jgn mkn seafood"..huhuhu..teringat lak yg aku baru beli sotong...terpaksa la aku batalkan niat tuk mkn sotong..juz leh mkn ayam,daging, sayur..huhu

Tp xkisah la..asalkan telinga aku pulih seperti sediakala...
Thanks to Dr. Raihan...dia baik.. (~_~)

2 KomeN tuK CerRaseRrA:

MieZa said...

i pon suke doktor raihan...
dulu, ms selalu sakit..sampai dia dah knl..hehe

ct sarah said...

ai emy..sakit pe spai slalu g sana?hehehe..
orgnye mmg simple..tp baik,pandai wat kite gelak kan..tol x emy? :)

Post a Comment