My Guests

Thursday, February 11, 2010

SijiL tamAt ko-Kurikulum

Wlpan study kat U ni..aktiviti KO ttp diwajibkan..>>cam kat sklah lak..huhu
Kat UiTM ni, semua student diwajibkan ambk 3 kali..

So aku ngan perasaan mls+xsuka terpaksa la ambk..dah wajib.. :(

ni antara yg aku ambik
1)Kesatria
2)Kekeluargaan
3)Rekreasi

antara yg 3 tu..plg best mesti la rekreasi...rilex je..hehe
tmbh2 tenaga pengajarnye muda...sporting lak tu..nk kata encem,hmmmmm..
xde la encem sgt tp ada rupa la..blh la..hehe...

Mula2 aku xtau pun KO ni ada sijil..but once open d time,.
aku g kat unit KO (xigt nape aku g sana)..n time tu aku terdengar budak senior nk ambk sijil KO, aku heran la gak time tu..so aku tnye la staff kat ctu..then dia gtau yg semua student mmg akan dpat sijil..tp tuk KO yg last je la..>>aku rasa ramai yg xtau sal ni..ptt unit KO kena wat poster sal ni..huhu

So awal sem ni..aku n geng2 g la register tuk sijil KO ni..
then baru2 ni baru ktorg g ambk..cantik la gak sijil KO ni..
ni la sijilnye..cantik x?hehe

Sambil2 tggu staffnye mencari sijil aku ni...sempat lg la aku berposing kat HEP tu..

Baju aku sama lak ngan pokok2 tu..:)

Ape2 pun aku dah menamatkan KO..lega rasanye..n klu korang nk tau..tuk subjek KO ni..semua aku dapat A+..ceh terer giler...>>perasan lak...hehe

1 KomeN tuK CerRaseRrA:

Myee said...

da amik jugak... :p

Post a Comment